Kortison & midjebälte

Började med kortison igår, får se om det funkar. Känns i af lite bättre idag, så hopp finnes! :)

Problemet med Tindra och hålla i kopplet är nu löst, med hjälp av en god granne som plockade fram ett midjebälte som hon använder när hon går på fjällturer. Perfekt. Då har jag händerna fria och som kronan på verket så avlastar jag dessutom min nacke, om Tindra drar till i kopplet! Heja för bra grannar! :)

Jag låg mest hela dagen igår, kollade på svt play. Finns massor med bra och givande dokumentärer där, himla spännande. Såg "korsfäst mig" (mycket bra), den förlorade symbolen (om Dan Browns bok, de tog reda på vad som är sant och inte - mycket intressant) och började kika om CIAs hemliga försök.

Känner mig gladare idag, tänkt vad mindre smärta kan göra va?! Man är glad för det lilla, när man upplever helvetesdagarna mellan varven. Skönt! Ska åka in på skolan och göra lite nytta nu. Sen kommer min älskling.. får se om han tar hojen, eller om det är för kallt så det blir bil. Spännande ;)





Hur grym är den inte? *visslar*
Det där blir nåt att gränsla det... ;)




Tjing!

#1 - - Budda:

Är här. Läser.