Så är vi inne i en ny vecka...

Hemma igen efter ett par dagar i naturen. Skönt! :)

Mina händer är som sist, dvs bättre. Inte helt bra. Jag njuter samtidigt som jag stundom grips av känslan av dåligt tålamod. Jag vill vara helt återställd - nu! Sen andas jag in och på utandningen säger jag till mig själv; det går åt rätt håll, jag glädjs för varje stund jag i alla fall inte är sämre! Har mailat läkemedelsbolaget med frågan om hur länge det tar innan den gått ur kroppen, får se vad de säger.. hoppas det inte kan bli några bestående men bara.. utan att nerverna och allt hämtar sig som de ska. Jag känner mig fortfarande ganska "hudlös" i händerna...



Dagens bra saker;

* Gymmet! =)

* Tindra! Hon är lite trött efter helgens bravader. Hon har varit den fria hunden ett par dagar, och då kan man simma i sjön, kika i skogen, bära stenar och pinnar, stjäla ved, kolla på fåglar och söka djur i skogen. Det är det som är livet om man är hund! Älskar att se henne så fri, önskar att jag bodde så att hon fick ha det jämt. Skönt att hon i alla fall har en gräsplätt hemmavid, den gillar hon också :)

* Läst klart Pollaks att välja glädje, den var riktigt bra! Ska lyssna på den igen, tänkte jag. Är en del övningar och det är bra att göra det och kanske ta en vända till sen.


Några bilder från min helg...



Hittade ett vattenfall som jag naturligtvis glömt namnet på! *skrattar* Men det var dånande häftigt!!




Vilka krafter!!





Lite kyligt i vattnet? Det skrämmer inte en Golden! ;)





Vattenlek :)



Sov gott vänner!!