Men gnäll...

Ingen vidare dag. Det var visst inte cellgiftet som verkat trots allt. Kortisonet håller nog på att gå ur kroppen, sitter inte längre än 3 veckor på mig.. har skitont i händer och fötter, även runt fotlederna - nya ställen. Inte kul..
 
I natt hade Hugo magknip så han höll oss (mest mig) vaken. Han lyckades till sist somna på sidan mot mig, så jag låg som en ostkrok och kunde omöjligt somna så - men vad gör man inte för sin lilla prinskorv? :)
 
Jag har börjat leta fakta kring hudkrämer, barnoljor och sånt - vilken djungel! Vill inte smörja in Hugo eller mig själv så klart, med parabener och palmolja. Det är lättare sagt än gjort att hitta bra alternativ, det ska gudarna veta!

Nä, ont i händerna - kort inlägg!
 
Hoppas att vi får sova bättre i natt - allihopa! Natti <3
 
 
 
 
#1 - - Susanne:

Har du provat kokosolja? Finns både med och utan doft (och smak.. :-) )
Har inte provat det själv men har hört andra använda det och tycka det är bra. Köpes lämpligen på hälsokostaffär!
Kan även vara bra för dig att inta, invärtes, då det kan hjälpa kroppen i kampen mot inflammationerna...

Svar: Inte testat, men ska kolla upp det, tack för tips!
Nannis