Lägesrapport

Fm med lillkillen - vi vaknade 530 då M skulle upp för att åka på jobbet. Stökade med dammsugningen, torkade golv, rev ur sängar, ringa viktigt telesamtal, kolla mail, frukost åt oss, ombyte på lillkille, stel i kroppen - alvedon, hårtvätt på mig (medan jag var clown samtidigt), laga lunch till oss och hade besök en stund - då passade jag på att sminka mig 3 minuter å byta om, kissa med stängd dörr (kändes som jag varit på make over!). M kom hem 1145, jag redo att ta över bilnyckeln och poff iväg! 1200, hinner in på Apoteket å köpa en grej, börja jobba 1215, hej hej. Tänka akademiskt, hur gör man på C-nivå (inte mother goose eller babblarna?), kaffe, jag måste ha mer kaffe. 16.00 slutar, poff iväg på affären, tänka vad har vi hemma? Äta äta? Miljövänligt, veganskt å inget med e nr å skit nej, skynda skynda - 1630, svänger in bilen i garaget. Onda händer.

Å. Kramas med lillkille.....❤️ Allt är bra.

Laga mat, äta, kaffe, jobbmail kollas pch leka med liten. Göra ordning för kvällen, bada, tvätta kläder, välling. Fika, tv, samtal - somna i soffan 21.15.

Borsta tänderna, sen är det bara... Zzzzz en helt vanligt dag :)

Sov gott!