Tack 2014

Jag är så full av tacksamhet för allt vad det här året givit! 

Jag har aldrig skrattat så mycket som detta år, då det visar sig att min son är den absolut roligaste människa jag nånsin har träffat!! Tacksam och glad över att få vara mamma till en sån härlig kille! ❤️

2014 blev året jag äntligen började engagera mig politiskt. (V)äldigt roligt och givande att umgås med likasinnade! Stolt och glad över att jag har fått ett förtroendeuppdrag av mitt parti - och ska göra mitt allra bästa att förvalta det väl! 🙏

2014 blev året då jag fick kontakt igen med en person som varit viktig för mig. Värdesätter det stort! ❤️

2014 blev också året då jag fick en riktig anställning. Idag är sista dagen som timanställd. I morgon har jag en riktig anställning, det känns riktigt tryggt och bra! Jag får fortsätta vägleda fantastiska, vetgiriga studenter! Det bästa jobb som finns! 👍😊

Sen har jag förstås den finaste familj man kan önska sig, och de allra bästa vänner, år ut och år in! Det jag önskar inför 2015 är att Vi alla ska få vara friska och må bra! ❤️

Gott slut och gott nytt år alla!! 😊