Packning & landar

Sitter utanför jobbet och njuter av lugnet innan jag börjar. Landar... Det är stressiga dagar så det vill till att jag tar tillvara på de minuter jag kan andas - å blogga ;-)


Det är härliga dagar nu, på flera vis. Hugo är så rolig att man får verkligen skratta - även om han håller en på bena hela dagarna! 

En packning hade gått sönder - gissa om min förvåning när dom här killarna kom innan jag åkte på jobbet? Visade sig att maken beställt en ny kran - en exakt sån jag sagt för länge sen att jag vill ha! Med installation å allt. Bra bröllopspresent haha nä - skoja ;-)




På tal om bröllop.... Fick lite bilder som jag framkallat först nu. Ett år sen vi gifte oss! På tiden. Roligt att se - även om jag hade en massa gravidkilon kvar då (vem bryr sig?!) 😎


Nä, dags att jobba nu!

Ha re kanin! :)