Politik & trotsig 2-åring

Förlåt, jag menar förstås tvååring under utveckling... Oavsett vad man väljer att kalla det så är det förbannat jobbigt! Hela förmiddagen var rent kaos, för min älskade unge var utbytt mot ett litet troll som plötsligt inte lyssnar. Eller kanske fullkomligt SKITER i vad jag säger, eller gör tvärtom bara för att. 

När allt möter motstånd, från klockan 6 på morgonen, ja - då är det inte roligt framåt 10.. Jag var så frustrerad att jag ville gråta tillslut, och förmodligen var även Hugo utmattad av sitt eget tjat så han somnade i soffan kl 10.15! Brukar normalt sova kl 12-13. Jaja. Vi behövde bägge sen vilan kan jag säga. Vi bad varann om förlåt när han vaknade (han är väldigt bra på det, pussas och kramas och vill prata ut - lilla älskade unge!) och sen var det glömt. För den här gången ;-)

I em har jag varit på info.möte med en massa kommunfolk och Riksbyggen, får se var det leder. Så nu har det politiska dragit igång för hösten, och nästa vecka är allt som vanligt igen. Politiska möten, arbete, hämtningar å lämningar på förskola och så vidare. Full fart! 
På gott och ont. Trivs med järn i elden, men har lovar mig själv att det måste bli lite måtta på det hela. Kommer ha en späckad höst, i vilket fall - även om det är mest roligheter :)



Kvällen bjuder på serier å kaffe, precis vad jag behöver!  :D 

Natti! ❤️